09 април 2009

Европейски избори: MTV се включва в инициатива, за да се чуе по-добре гласът на младите хора


Европейската комисия и MTV Networks International обявиха инициатива на равнището на ЕС, наречена „Чуваш ли ме, Европа?“, която цели да насърчи младите хора да изразят мнението си, като участват в изборите за Европейски парламент през юни тази година.
Инициативата „Чуваш ли ме, Европа?“ ще предостави на младите хора трибуна, за да изразят мненията си, да заявят пред Европейския съюз кои са и да представят пред неговите институции своите опасения, мечти, недоволство и идеали. Кампанията ще достигне своята кулминация на 30 април, когато младите хора ще се съберат в Берлин, Милано, Прага и други градове и ще извикат: „Чуваш ли ме, Европа?“. След това те ще бъдат насърчавани да изразят своите политически виждания, като участват в изборите за Европейски парламент през юни.
По време на кампанията младите хора ще имат възможността да изразят своите желания, потребности и идеи на уебсайта на кампанията: http://www.caneuhearme.eu/eu/ Тези, които нямат възможност да участват в трикратното извикване на въпроса, могат да се включат онлайн, като публикуват съобщения или качват видеоматериали. Младите хора ще бъдат също така поканени да участват в звуковата вълна независимо от мястото, на което ще се намират.
Аудиовизуалните и графичните материали, включително видеоклиповете и телевизионните клипове, могат да бъдат свалени от следния адрес: http://85.255.198.139/mostra/mtv/
Източник и повече информация ще намерита на сайта на Представителството на ЕК в България.